torsdag 11 juli 2013

Samma samma samma

Ja, det är vad jag virkar. Samma saker som jag redan visat här. Med 3 veckor kvar till bröllopet så blir det inte mycket annat gjort. :-) 

Är uppe i stugan hos mina föräldrar nu. Mormor och systerson H är också här. Mormor och mamma hjälper mig med servettringarna! :-) Ikväll blir de nog färdiga. 

Vi tog en paus och badade! Pappa ville försöka bada också. Det var lite klydd innan vi kom på hur vi skulle göra, men sedan gick det bra. Han tyckte det var så skönt! 

3 kommentarer:

  1. men guuu va gott de ser ut! hade vart sååå skoj att få se hur de är där uppe. måste ju va typ 10 år sedan nu jag var där uppe senast.. för jag tror inte jag varit där efter att jag träffade anders. och de va ju 03! illa illa!

    SvaraRadera
  2. Du är så välkommen upp, gumman! Kanske kan ta en helg efter att jag blivit fru! Vi har gjort om en hel del... =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. de hade vart toppenskoj!! :) o glöm för gudsskull inte kortlekar ;)

      Radera